‘Flying a la carte’ από την Germanwings


Με τις ‘Πτήσεις a la carte’, οι πελάτες της Germanwings θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις κατηγορίες ναύλου, με διαφορετικές παροχές και ανέσεις η καθεμία.
Η αεροπορική εταιρεία ξεκίνησε ως “νέα Germanwings” με ένα εντελώς νέο προϊόν και σχεδιασμό, επεκτείνοντας ακόμα περισσότερο την ισχυρή της θέση στην ευρωπαϊκή αγορά χαμηλού κόστους.
Με τις “Πτήσεις a la carte”, οι πελάτες θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις κατηγορίες ναύλου, με διαφορετικές παροχές και ανέσεις η καθεμία.
Η κατηγορία “Best” αποτελεί την κατηγορία ανώτερης ποιότητας που καλύπτει τις ιδιαίτερες ανάγκες των business travelers, αλλά είναι εξίσου ελκυστική και στους απαιτητικούς ταξιδιώτες αναψυχής. Η κατηγορία “Smart” προσφέρει πρόσθετες ή εξατομικευμένες συμπληρωματικές παροχές και η κατηγορία “Basic” αφορά στον καθαρά οικονομικό, χαμηλού κόστους ναύλο.Στη “νέα Germanwings”, τα εκτός των κόμβων Φρανκφούρτης και Μονάχου αποκεντρωμένα ευρωπαϊκά δρομολόγια της Lufthansa θα συγχωνευθούν με τα δρομολόγια της Germanwings.
Η παρουσίαση του νέου προφίλ της εταιρείας πραγματοποιήθηκε χθες στο Βερολίνο, το Αμβούργο, τη Στουτγάρδη και την Κολωνία/Βόννη, με μια εναρκτήρια πτήση.Ο Carsten Spohr, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Deutsche Lufthansa AG, ανέφερε: “Η Germanwings δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία της Γερμανίας αλλά, ως ποιοτικός αερομεταφορέας σε αυτόν τον τομέα, προσφέρει το καλύτερο προϊόν στην ευρωπαϊκή αγορά. Συνδυάζουμε τις δυνάμεις της Germanwings με τα πλεονεκτήματα της Lufthansa. Είμαι σίγουρος ότι οι επιβάτες μας -τόσο οι business όσο και οι ταξιδιώτες αναψυχής- θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα το νέο εμπορικό σήμα και το νέο προϊόν μας. Αυτή η προσέγγιση είναι επίσης το κλειδί για τη Lufthansa προκειμένου να ανακτήσει την κερδοφορία της και στα ενδοευρωπαϊκά δρομολόγια, πέραν όσων πραγματοποιούνται από τους κόμβους της. Έτσι βελτιωνόμαστε δημιουργώντας ένα πολύ ελκυστικό πακέτο για τους πελάτες μας ενώ διατηρούμε την αποδοτικότητα της Lufthansa”Thomas Winkelmann, εκπρόσωπος της Germanwings, δήλωσε: “Η σημερινή μέρα είναι ιστορική για την εταιρεία μας: Με καινούριο προϊόν, πολλά νέα δρομολόγια και μεγαλύτερο στόλο, προχωρούμε στη δεύτερη φάση της επιτυχημένης πορείας της Germanwings. Υποσχόμαστε στους πελάτες μας ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε την καλύτερη σχέση προϊόντος – τιμής στην Ευρώπη και με τη δημιουργικότητά μας θα συνεχίσουμε και στο μέλλον να βάζουμε το στίγμα μας σε ολόκληρο τον κλάδο”.

Τους τελευταίους μήνες η Germanwings με απόλυτη συνέπεια και ταχύτατες διαδικασίες, η Germanwings εφάρμοσε τις καινοτομίες που ανακοινώθηκαν και παρουσιάστηκαν το Δεκέμβριο αναφορικά με το προϊόν και τις υπηρεσίες της.
Σε διάστημα μόλις έξι μηνών ανακαινίστηκε το σύνολο των 38 αεροσκαφών του στόλου σύμφωνα με το νέο σχεδιασμό. Βάσει προγράμματος, έως τα τέλη του 2014 η νέα Germanwings θα διαθέτει έναν στόλο 87 αεροσκαφών, εκ των οποίων τα 64 θα είναι Airbus A319 και Α320, ενώ θα προστεθούν και άλλα 23 jets CRJ-900 της Eurowings, τα οποία μελλοντικά θα δρομολογηθούν αποκλειστικά από την Germanwings.

Επιπλέον, η πολύ δραστήρια ομάδα της εταιρείας σχεδίασε ένα νέο και διαφοροποιημένο προϊόν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και η εφαρμογή όλων των τεχνικών διαδικασιών στη “Νέα Germanwings” ολοκληρώθηκε ομαλά.
Οι τρεις νέοι ναύλοι είναι από τη Δευτέρα διαθέσιμοι προς κράτηση στο διαδίκτυο και ήδη από τις 12 Απριλίου είναι διαθέσιμοι προς κράτηση για τους τουριστικούς πράκτορες. Έχουν ήδη τροποποιηθεί όλα τα συστήματα check-in και παντού εμφανίζεται το νέο λογότυπο της εταιρείας.

Πιστοί στην αρχή της εταιρίας για “οικονομικές αλλά όχι χαμηλής ποιότητας υπηρεσίες” το προσωπικό της Germanwings εργάζεται εντατικά προκειμένου να εκπληρώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ενδεχόμενες επιθυμίες των πελατών. Έτσι, ο πελάτης μπορεί  να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις βασικές κατηγορίες ναύλου, το Best, το Smart και το Basic της Economy Class: ο ναύλος Best αποτελεί το καλύτερο προϊόν που προσφέρεται αυτή τη στιγμή σε χαμηλού κόστους ενδο-ευρωπαϊκές πτήσεις και θέτει νέα πρότυπα στον κλάδο. Οι θέσεις αυτού του ναύλου βρίσκονται στις τρεις πρώτες σειρές όπου ο επιβάτης απολαμβάνει μεγαλύτερο χώρο καθίσματος (81,3 εκατοστά) και με την ενδιάμεση θέση να διατηρείται κενή δίπλα του. Επιπλέον, ο ναύλος Best εξασφαλίζει την είσοδο σε όλες τις lounges της Lufthansa, προτεραιότητα στο check-in και ταχεία μετάβαση κατά τον έλεγχο ασφαλείας, μεγαλύτερη πίστωση μιλίων στα μέλη του Miles & More και HON Circle Miles. Ακόμη, ο επιβάτης μπορεί να μεταφέρει το διπλάσιο βάρος αποσκευών (δύο βαλίτσες 23 κιλών η καθεμιά), απολαμβάνει ευελιξία στην αλλαγή ή ακύρωση των πτήσεών του ενώ πάνω στο αεροσκάφος μπορεί να απολαμβάνει το a la carte μενού γευμάτων.

Ο χώρος που βρίσκονται τα καθίσματα του ναύλου Best απομονώνεται με διαχωριστικό από την υπόλοιπη καμπίνα, όπως και στις παραδοσιακές business class, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ιδιωτικότητα.
Ο ναύλος Best είναι τώρα διαθέσιμος μέσω όλων των καναλιών κρατήσεων σε όλα τα τοπικά δρομολόγια εντός Γερμανίας αλλά και τις καίριες Ευρωπαϊκές αγορές της Germanwings: Αυστρία, Ελβετία, Βέλγιο, Ρωσία, Γαλλία και Βρετανία.

Ο ναύλος Smart της νέας Germanwings είναι ο νέος βασικός ναύλος και αντιπροσωπεύει την παραδοσιακή economy με πολύ υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.
Στο συγκεκριμένο ναύλο, οι θέσεις βρίσκονται στο μπροστινό μέρος του αεροσκάφους και είναι εξίσου ευρύχωρες με εκείνες του ναύλου Best (81,3 εκατοστά). Επίσης ο ναύλος Smart περιλαμβάνει δωρεάν ελαφρύ σνακ και αναψυκτικά και δωρεάν μεταφορά μιας αποσκευής μέγιστου βάρους 23 κιλών.

Ο χαμηλότερος ναύλος Basic αποτελεί το κλασσικό προϊόν μιας χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρείας. Για παράδειγμα, δεν περιλαμβάνει δωρεάν φαγητό και δωρεάν μεταφορά αποσκευών ενώ οι θέσεις ξεκινούν από τη σειρά 11.

Η εκτεταμένη ανανέωση της Germanwings πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια της Lufthansa Consulting. Η θυγατρική του Ομίλου της Lufthansa προσέφερε την εμπειρία που διαθέτει στη διαχείριση μεγάλων και περίπλοκων έργων, για την ενοποίηση των διαφορετικών επιχειρηματικών μοντέλων, διατηρώντας παράλληλα τις δομές ενός χαμηλού κόστους αερομεταφορέα. Η συμβολή της στο έργο περιελάμβανε πολλά διαφορετικά στάδια και τομείς, από τη στρατηγική ολοκλήρωση της ιδέας, την εφαρμογή των μέτρων που αφορούν στο εμπορικό σήμα, το προϊόν, το στόλο και το δίκτυο μέχρι και τις απαραίτητες προσαρμογές στον τομέα της διοίκησης.

[Πήγη]


Post Written by

No Comments


21