Οι νέες υπηρεσίες της Ryanair

Η Ryanair, αποκάλυψε την στρατηγική αναβάθμισης της ταξιδιωτικής εμπειρίας για το 2016, ενόψει του 3ου έτους του προγράμματος “AlwaysGettingBetter” (AGB).

Συγκεκριμένα, οι νέες υπηρεσίες για αυτό το έτος συμπεριλαμβάνουν:

  • Χαμηλότερους ναύλους, καθώς η Ryanair μεταφέρει την εξοικονόμηση καυσίμων στους 106 εκατομμύρια πελάτες της
  • Νέο εσωτερικό αεροσκαφών με θέσεις τύπου slimline, προσφέροντας περισσότερο χώρο για τα πόδια, κρεμάστρες για παλτά, LEDlighting και λιγότερο κίτρινο
  • Την υπηρεσία LeisurePLUS η οποία συμπεριλαμβάνει την δυνατότητα κράτησης θέσης, προτεραιότητα επιβίβασης και αποσκευή 20 κιλών
  • Αναβάθμιση της υπηρεσίας BusinessPLUS με περισσότερη ευελιξία σε αλλαγές εισιτηρίων καθώς και πρόσβαση σε περισσότερα αεροδρόμια με fast-track και αυτόματο check-in
  • Την υπηρεσία Travel ‘Extras’διαθέσιμη προς κράτηση μέσω του Ryanairapp, η οποία δίνει την δυνατότητα αναβάθμισης θέσης, αγορά fast-track, πάρκινγκ και μεταφορών από/προς το αεροδρόμιο
  • Δυνατότητα πληρωμής με ένα κλικ μέσω του app
  • Την υπηρεσία RateMyFlight, επίσης διαθέσιμη μέσω του app, η οποία θα επιτρέπει στους επιβάτες να αξιολογούν άμεσα το πλήρωμα θαλάμου επιβατών και την πτήση
  • Αυτόματο check-in ( και αυτόματα mobileboardingpasses) για κράτηση συγκεκριμένης θέσης μέσω του My Ryanair
  • Το ‘MyRyanair’ Club το οποίο θα προσφέρει εκπτώσεις, και 24η πρόσβαση σε προσφορές
  • Την υπηρεσία MyRyanair ‘TopUp’ για οικογένεια, φίλους και για δώρα
  • Απλούστερες επιλογές αποσκευής- 6 επιλογές αποσκευής ( από 108)
  • Την αναβαθμισμένη υπηρεσία DigitalGiftVouchers- για προσωπικά η επαγγελματικά δώρα
  • Ταξιδιωτικούς οδηγούς διαθέσιμοι μέσω ιστοσελίδας, app και email
  • Προσφορές σε εστιατόρια και event
  • Ιστοσελίδα για κρατήσεις γκρουπ, η οποία θα επιτρέπει την πραγματοποίηση και διαχείριση ομαδικών κρατήσεων
  • Την υπηρεσία RyanairSchoolsTravel, αποκλειστικά για σχολικές κρατήσεις

O Chief Marketing Officer της Ryanair Kenny Jacobs δήλωσε: “Η συνεχή προσπάθεια αναβάθμισης της ταξιδιωτικής εμπειρίας των πελατών μας είναι ορατή στο ρεκόρ επιβατικής κίνησης κατά την διάρκεια των περασμένων δύο χρόνων, ενώ είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που πλέον διανύουμε το 3ο έτος του προγράμματος “AlwaysGettingBetter”. Ενώ το 1ο και 2ο έτος είχαν ως στόχο την βελτίωση του ήδη υπάρχοντος προϊόντος, το 3ο έτος θα έχει ως στόχο την ψηφιακή αναβάθμιση και καινοτομία μέσα από το τμήμα RyanairLabs, το οποίο έχει ως στόχο την ψηφιακή εξέλιξη. ‘Ένα πράγμα που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι οι χαμηλοί μας ναύλοι, ενώ θα εξακολουθούμε να προσφέρουμε το μεγαλύτερο δίκτυο δρομολογίων, με τις περισσότερες πτήσεις στην ώρα τους, αυξάνοντας παράλληλα τον στόλο, την κίνηση και τα δρομολόγια μας.

[Πηγή]

 


Post Written by

No Comments


21